Jak pozyskujemy nasze oferty?

Celem podniesienia poziomu naszych usług oraz jakości przygotowywanych ofert, każda przygotowywana przez nas oferta przed rozpoczęciem procesu oferowania na rynku przechodzi poniższe etapy:

  1. pozyskanie informacji o dostępnej na rynku nieruchomości
  2. ustalenie z właścicielem nieruchomości warunków współpracy oraz zawarcie umowy o pośrednictwo
  3. przygotowanie opisu nieruchomości oraz dokumentacji fotograficznej
  4. udostępnienie opisu oferty właścicielowi nieruchomości do jej weryfikacji:
  5. weryfikacja dokumentów opisujących stan prawny i techniczny nieruchomości w tym:
    • stanu prawnego opisanego w księdze wieczystej w tym określenie obciążeń opisanych w dziale III i IV księgi wieczystej
    • informacji uzyskanych z wypisu z rejestru gruntów oraz kartoteki budynków
    • statusu prawnego właściciela nieruchomości,
    • weryfikacja formalnego zapewnienia dostępu nieruchomości do drogi publicznej
    • weryfikacja dokumentów określających formalnie dopuszczony sposób użytkowania nieruchomości
    • weryfikacja dokumentów określających możliwość zabudowy nieruchomości
  6. ustalenie czy stan prawny pozwala na obrót nieruchomością w zakresie danej oferty
  7. rozpoczęcie procesu oferowania nieruchomości
  8. przeprowadzanie regularnych aktualizacji oferty, nie rzadziej niż raz w miesiącu